گوشت مرغ امروز برای افسردگی مفید است

گوشت مرغ در هرم غذایی رتبه خوبی را به خود اختصاص می دهد زیرا  گوشت مرغ امروز حاوی مواد مغذی متعددی است که برای بدن مفید هستند، پروتئین هایی با کیفیت خوب برای بدن، چربی های سالم خوب، ویتامین ها و نمک های معدنی.

بعد از ماهی یکی از مهم ترین گوشت هاست به طور کلی، گوشت سفید ارزش غذایی بیشتری نسبت به گوشت قرمز دارد، بنابراین منظور ما گوشت سفید مرغ است.

اهمیت گوشت مرغ:

یکی از غذاهایی که برای کاهش وزن چربی می سوزاند، در طرز تهیه بسیار خوشمزه و متنوع است و درصد پروتئین بالایی دارد، مرغ را می توان در انواع غذاها برای ناهار و شام استفاده کرد.

گوشت مرغ یکی از مهمترین منابع غذایی مورد نیاز بدن انسان است، عنصر مفید موجود در آن پروتئین بدون چربی است، یعنی بدون چربی.

پروتئین از اسیدهای آمینه تشکیل شده است و نقش اصلی این اسیدها حفظ سلامت از طریق محافظت از سلول های بدن، تعادل هورمونی و اطمینان از قوام قدرت عضلانی و خاصیت ارتجاعی پوست است.

گوشت مرغ

گوشت مرغ یکی از مهم ترین منابع غذایی محسوب می شود پروتئین، زیرا هضم آن آسان است و در یک گرم مقدار پروتئینی بیشتر از پروتئین موجود در هر گرم گوشت گاو وجود دارد.

تامین سلنیوم بدن، یک ماده معدنی ضروری برای عملکرد سیستم ایمنی، سلامت تیروئید و باروری.

مرغ سرشار از ویتامین های گروه B مانند نیاسین، ویتامین B6 (B6) و B12 است که نقش مهمی در تولید انرژی، سنتز DNA و سلامت مغز دارند.

هنگامی که مرغ به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم مصرف شود، ممکن است به کاهش وزن کمک کند.

مرغ با توجه به طرز تهیه آن متفاوت است.

مرغ سوخاری و سرخ شده مانند مرغ سوخاری و مرغ ذرت بوداده معمولاً دارای چربی های ناسالم، کربوهیدرات ها و کالری بالایی هستند.

برخی از انواع مرغ هایی که در فروشگاه ها به فروش می رسند نیز فرآوری می شوند، مواد و طعم دهنده ها اضافه می شوند و تبدیل به فرآوری می شوند.

تحقیقات نشان می دهد که خوردن گوشت فرآوری شده ممکن است با افزایش خطر بیماری قلبی، دیابت نوع 2 و انواع خاصی از سرطان مرتبط باشد.

گوشت مرغ فرآوری شده همچنین ممکن است حاوی مقادیر زیادی سدیم و مواد نگهدارنده باشد که اثرات مضری بر سلامتی دارد، به ویژه در بیماران مبتلا به بیماری قلبی و فشار خون بالا.