کندوی عسل شیراز مورچه های منزل شما را از بین می برد!!!

با این حال، اهمیتی که به این حشرات نسبت داده می شود تنها به تولید مواد بسیار ارزشمند برای رفاه انسان بستگی ندارد، زیرا وجود آنها نشان دهنده بقای بخش بزرگی از اکوسیستم است.

محصولات کندوی عسل شیراز حاصل کار زنبور عسل است و از عسل، بره موم، گرده، ژل رویال و موم تشکیل شده است.

با اشاره به کار گرده افشانی انجام شده توسط زنبورها، که برای حفاظت از بسیاری از گونه های گیاهی، اعم از تحریکی و خود به خود، ضروری است، “زنبور ناپدید می شود، انسان بیش از چهار سال زندگی نخواهد کرد”.

در واقع، زنبورداری می تواند برای اهداف کنترل محیطی نیز بسیار مهم باشد، زیرا زنبور عسل حیوانی است که به کیفیت محیطی که در آن زندگی می کند بسیار حساس است.

کندو

در واقع بدن پوشیده از مو برای نگهداری مواد و موادی که اطلاعاتی در مورد خاک، پوشش گیاهی، هوا و آبی که با آنها در تماس است را ارائه می دهد، مناسب است و به همین دلیل به نوعی آن را به حساب می آورند.

“نمونه‌بردار بیولوژیکی” برای پایش آلودگی.

بنابراین زنبوردار اولین کسی است که متوجه مشکلات کلنی‌های خود می‌شود و اغلب برای آگاه کردن قدرت‌ها یا افکار عمومی در مورد وجود آلاینده‌های خطرناک در محیط مداخله می‌کند.

عسل یکی از موادی است که قانون خاصی برای آن ضروری تشخیص داده شده است و توسط قانون شماره 753 مورخ 12 اکتبر 1982 تنظیم می شود که تولید، بسته بندی و برچسب گذاری آن را تنظیم می کند.

دقیقاً به عنوان “محصول غذایی که زنبورهای داخلی از شهد گلها یا از ترشحات حاصل از قسمتهای زنده گیاهان یا موجود در آنها تولید می کنند، که آنها را علوفه می کنند، تبدیل می کنند، با مواد خاص خود ترکیب می کنند، ذخیره می کنند یا رها می کنند، تولید می کنند. این محصول ممکن است مایع، غلیظ یا متبلور باشد.”