ملات خشک زنجان سبب دعوا بین دو کارگر شد!!!

تمام تولیدات توسط یک سیستم کنترل کامپیوتر مرکزی، با دقت بالا در مواد تشکیل دهنده و استفاده انعطاف پذیر انجام می شود.

علاوه بر این، استفاده از تجهیزات سیستم تولید بسته باعث تمیزی سایت و عاری از آلودگی گرد و غبار می شود.

نوع پله کارخانه ملات خشک زنجان برای فروش دستگاه اختلاط ملات خشک نوع نردبانی برای فروش ملات مخلوط خشک نوع پله برای فروش دستگاه ملات خشک نوع نردبانی برای فروش

تولید سالانه آن از 250 هزار تن تا 450 هزار تن متغیر است.

سطل اصلی نگهداری مواد اولیه و میکسر آن به صورت موازی قرار دارند.

مواد اولیه مانند شن و ماسه از طریق بالابر ثانویه وارد میکسر می شود و قسمت بالایی میکسر فقط مقدار نسبتاً کمی از سطل های ذخیره مواد خام و مواد افزودنی را حفظ می کند و در نتیجه ارتفاع سطل ذخیره را کاهش می دهد و سرمایه گذاری پروژه را بسیار کاهش می دهد.

ملات

علاوه بر این، آلودگی گرد و غبار با افزودن یک گردگیر کاهش می یابد.

به غیر از دو نوع رایج بالا، انواع سروال نیز در بازار موجود است، مانند نوع بلوک و نوع تخت. دستگاه های سری HSLZ و سری HSZ ما به ترتیب نماینده محصولات نوع بلوک و نوع تخت هستند.

به طور خلاصه، کار اصلی دستگاه ملات مخلوط کردن ماسه خشک و سایر مواد افزودنی مانند سیمان، خاکستر بادی به نسبت معین و در نهایت ساخت ملات بنایی، ملات سطح و ملات کف است.

در طی فرآیند اختلاط، تحت حرکت تسمه مارپیچ شفت اختلاط، تسمه مارپیچی داخلی و خارجی مواد اولیه را در محدوده بزرگتری می چرخانند.

تسمه مارپیچ داخلی مواد را به دو طرف حرکت می دهد و تسمه مارپیچی بیرونی مواد را از دو طرف به داخل حرکت می دهد تا مواد را به عقب و جلو مخلوط کنند.

قسمت دیگر ماده توسط تسمه مارپیچی رانده می شود تا در جهات محوری و شعاعی حرکت کند، بنابراین یک گردش همرفتی تشکیل می شود. این نوع اختلاط باعث می شود که مواد در مدت زمان کوتاهی اختلاط سریع و یکنواختی پیدا کنند.