مسی در دفترچه یادداشت فانتزی کوچک خاطراتش را می نویسد!!!

ما در زندگی چیزهای زیادی داریم، اگرچه اغلب آنها را متوجه نمی شویم.

ارزش این را دارد که از مسائل و مشکلات روزمره فاصله بگیریم و روی چیزهایی که داریم، آموخته هایمان و کسانی که در زندگی داریم تمرکز کنیم. و این چند مورد را بنویسید، هر روز متفاوت، هر روز منحصر به فرد.

کتاب های آشپزی سال هاست که مد شده اند،  شما می توانید دستور العمل های آماده را در فروشگاه ها خریداری کنید.

اما همچنین می توانید یک دفترچه یادداشت فانتزی کوچک بردارید و شروع به یادداشت دستور العمل های غذاهای مورد علاقه خود کنید.

چنین دستور پختی نه تنها یک کتاب دستور غذاست، بلکه فهرستی از ایده های آماده برای غذایی است که ممکن است آن را فراموش کرده باشیم.

همه ما خواب می بینیم، اگرچه همه ما به یاد نمی آوریم چه چیزی ثبت رویاها به یادآوری آنها کمک می کند و علاوه بر این می تواند بخشی از روال صبحگاهی باشد.

دفترچه

بهتر است چنین دفترچه ای را در کنار تخت همراه با یک خودکار راحت نگه داری، برای ایجاد یک دفتر خاطرات رویایی به هیچ چیز دیگری نیاز ندارید.

کمی خلاقیت گاه به گاه را آزاد کنید و یک اثر هنری خلق کنید یا اگر نمی خواهید نه.

شما می توانید هر چیزی را در این دفترچه ایجاد کنید. فویل پاستا را بچسبانید، ماکتی از نقاشی مورد علاقه‌تان، روی عکس چسبانده شده یک سلبریتی که از روزنامه جدا شده است، سبیل بکشید، جوهر را بریزید.

آنچه را که می خواهید انجام دهید، این هنر باید فقط شما را خشنود کند.

یک منو و تمرینات کل روز، هفته، ماه یا نیم سال را بنویسید! فهرستی از غذاهای مورد علاقه خود، میان وعده های کم کالری یا هر چیزی که می خواهید در روز تقلب بخورید را بنویسید.

کلمات نوشته شده قدرتمندتر هستند، بنابراین احتمال بیشتری وجود دارد که به تصمیمات خود پایبند باشید.

ما با تکرار یاد می گیریم. نوشتن یک کلمه باعث می شود ما روی یک کلمه تمرکز بیشتری داشته باشیم و احتمال بیشتری وجود دارد که آن را به خاطر بسپاریم.

با یک لیست دست نویس آماده، همیشه می توانید به سرعت به کلمه ای که از ذهن شما خارج شده است بازگردید، گرامر هم همینطور. برای کار!

گاهی اوقات ما فقط به مکانی برای ذخیره چیزی نیاز داریم. و برای این کار می توانیم از یک دفترچه یادداشت استفاده کنیم که به سادگی یک دفترچه یادداشت خواهد بود. لیست خرید؟

در یک دفترچه یادداشت ساعت حرکت اتوبوس؟ در یک دفترچه یادداشت نام نرم کننده مو مورد علاقه شما؟ البته در دفترچه!