مسی با حوله پالتویی جایزه کفش طلا را دریافت کرد!!

در طول قرنطینه بهاری در سال 2020، کریستوفر اسلومان در حال قدم زدن در خیابانی در هوو بود که چیزی شبیه دایناسور سبز رنگی را دید که به سمت او می آمد.

کارگر 48 ساله یک مغازه خیریه از این شکل در دوردست گیج شد – تا اینکه متوجه شد این زنی است که کتش آنقدر بزرگ است که دستانش (یکی تلفن همراه دارد و دیگری قهوه دارد) “واقعا کوچک به نظر می رسید.

” اسلومان می گوید. فکر کردم: خدای من، این چیست؟

معلوم شد که “That” یک Dryrobe است، حوله پالتویی دخترانه ضدآب 160 پوندی که به‌عنوان لباس تعویض فضای باز برای موج‌سواران در سال 2010 طراحی شده و به ابزاری مناسب برای هر شناگر نیمه جدی در فضای باز تبدیل شده است.

اگر شنای سرد به ورزش المپیک همه‌گیر تبدیل شد و طبق گزارش انجمن شنای فضای باز (OSS) افزایش 50 درصدی و بیشتر شناگران در آب‌های سرد نشان می‌دهد که شده است .

درایروب‌ها یکنواخت بودند. با فضای داخلی حوله‌دار آن که برای کمک به خشک شدن افراد غرق در دریا طراحی شده است، این روپوش بزرگ است بنابراین می‌توانید زیر آن را عوض کنید، بازوهای خود را به داخل بکشید تا لباس شنای خود را بدون چشمک زدن در بیاورید و بسیاری آن را به اندازه کافی شبیه کت می‌دانند تا در خانه بپوشند.

یک Dryrobe خاص ممکن است نقش داشته باشد. می‌توانید آن‌ها را در رنگ‌های آبی، مشکی، قرمز و بنفش تهیه کنید، اما جذاب‌ترین آن‌ها یک عدد کامویی با فضای داخلی پرزدار صورتی تند است.

در حالی که موسس شرکت گیدئون برایت می‌گوید فروش در هر رنگ یکسان است (و مشتریان به طور کلی «تقسیم مساوی مردان و زنان» هستند)، ترکیب صورتی-camo همان Dryrobe است که اغلب در صفحات اینستاگرام مانند Sloman منتشر می‌شود.

آنها فقط برجسته نیستند – اسلومان فکر می کند افرادی که آنها را می پوشند می خواهند برجسته باشند.