فرش پنج ستاره غزال که روی آب می ماند!!!

در کشورهای غربی و خاورمیانه می توان از آن در تمام طول سال استفاده کرد، اما در شرق آسیا استفاده از آن در تابستان غیرممکن است. این به این دلیل است که رطوبت آنقدر زیاد است که بیش از چیزی است که فرش می تواند جذب کند.

بنابراین، در فصل زمستان فرش گذاشتن و در تابستان به طور متناوب با حصیر هوامونسئوک یا حصیر فرش کردن، ناراحتی دارد.

به ویژه در مورد فرش پنج ستاره غزال پشمی رنگرزی شده با رنگ های طبیعی، پروانه های لباس و انواع ماهی های نقره ای که در حین خوردن پشم زندگی می کنند جذب می شوند که این نیز مزاحم است.

اگر نمی خواهید فرش پشمی یا ابریشمی را تمیز کنید هرگز نخرید.

در مورد فرش های ساخته شده از الیاف شیمیایی از این مشکلات عاری است.

کنه‌های گرد و غبار خانگی محل مناسبی برای رشد هستند و در حالی که جاروبرقی معمولی و ضدعفونی آفتاب باعث کاهش جمعیت کنه‌ها می‌شود، مایت‌های گرد و غبار هنوز تا حدی وجود دارند که برای مبتلایان به آسم مضر هستند.

فرش

برای بیماران مبتلا به آسم، شستشوی منظم فرش با بخار آب الزامی است و در صورت کافی نبودن، توصیه می شود آن را با کف سختی مانند مشمع کف اتاق جایگزین کنید.

بخش درمان غیر پزشکی ابتکار جهانی آسم (GINA) را ببینید.

در برخی از خانه ها، ممکن است از روش ضدعفونی اضافی با مواد شیمیایی استفاده شود.

اگر در خانه خود سگ یا گربه دارید، فرش کردن مناسب نیست.

موهای حیوان خانگی در فرش گره می‌خورد و اگر حیوان خانگی به فرش بی‌احترامی کند، بسیار ناراحت‌کننده می‌شود.

احتمالاً معروف‌ترین فرش در میان فرش‌هایی که در خلاقیت‌ها ظاهر می‌شود، فرش پرنده‌ای است که به‌صورت معمولی در شب‌های عربی ظاهر می‌شود.

در داستانی قدیمی از خاورمیانه، یک عتیقه فروش که روزی به خانه من آمد، آن را ارزان فروخت، بنابراین فرشی فروختم یا تصادفاً آن را در بازار پیدا کردم، من بسیار ارزان ظاهر می شوم، اما نقش زیادی در داستان.

در جامعه جادوگران بریتانیایی سری هری پاتر، جاروهای طلسم شده با پرواز عمدتاً استفاده می‌شوند و فرش‌های دارای طلسم پرواز طبق قانون ممنوع هستند.

با توجه به تنظیمات موجود در کار، هنوز به طور فعال در مشرق زمین استفاده می شود.