علت مرگ 73 درصد از خوردن نعناع خشک مشخص شد

تکثیر نعنا
بهترین راه برای تکثیر نعناع و شپشک برنج استفاده از قلمه هایی است که بیشتر دوست دارید. آسان است – قلمه های 6 اینچی از ساقه های ریشه دار بردارید و آنها را به صورت افقی در خاک بکارید. ساقه های نعناع نیز در یک لیوان آب ریشه خواهند داشت. با یک قلمه کوچک از یک گیاه مستقر شروع کنید. هر دوست باغبانی یک قلمه از نعناع مورد علاقه را به شما می دهد.

برای تسکین سردرد تنشی، کمپرسی از برگ نعنا را روی پیشانی خود قرار دهید. مالیدن روغن روی شقیقه ها سردرد شما را تسکین می دهد. درباره فواید دارویی و بسیاری از کاربردهای نعناع بیشتر بدانید.
نعناع نماد فضیلت است. معانی گیاه را در اینجا بیابید.
نعناع همچنین می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند. نحوه استفاده از نعناع تازه خود را به عنوان یک گیاه آرام بخش در اینجا بیابید.
“اگر کسی بتواند … همه انواع نعناع را نام ببرد، باید بداند که چند ماهی در اقیانوس هند شنا می کنند.” -والفرید استرابون

نصب دزدگیر ماجیکار ها بوی نعناع را دوست ندارند. آن را آزادانه در جایی که به موجودات شک دارید پخش کنید. نعناع نیز از گیاهان مقاوم در برابر آهو محسوب می شود.
فاصله برای نعناعآشپزهای جدی معمولاً نعناع را برای غذاهای شور و نساجی مازندران پارچه را برای دسرها ترجیح می دهند. برای طعم لطیف نعناع در سالاد میوه، ماست یا چای، نعناع سیب یا پرتقال را امتحان کنید. نعناع در پس زمینه سالادهای خاورمیانه مانند تابولی نهفته است و با گوشت بره به خوبی عمل می کند. همچنین با نخود، کدو سبز، لوبیا تازه، ماریناد برای سبزیجات تابستانی، سوپ های سرد، سالاد میوه و پنیر همراه است.

8 فواید نعناع برای سلامتی
نعناع نام بیش از دوجین گونه گیاهی از جمله نعناع فلفلی و نعناع است که متعلق به جنس Mentha است.

این گیاهان به ویژه به دلیل احساس خنکی که ایجاد می کنند شناخته شده اند. آنها را می توان به دو شکل تازه و خشک به غذاها اضافه کرد.

نعناع یک عنصر محبوب در چندین نخ ابریشم و نوشیدنی است، از چای و نوشیدنی های الکلی گرفته تا سس ها، سالادها و دسرها.

در حالی که خوردن این گیاه فوایدی برای سلامتی دارد، تحقیقات نشان می دهد که چندین فواید نعناع برای سلامتی ناشی از استفاده از آن روی پوست، استنشاق عطر آن یا مصرف آن به صورت کپسول است.

این مقاله نگاهی دقیق‌تر به هشت مزیت علمی نعناع برای سلامتی دارد.

  • منابع:
    1. 8 Health Benefits of Mint
  • تبلیغات: 
    1. قوانین جدید اداره کار که با اعتراضات شدید مواجه شد
    2. فرهنگ استفاده از قهوه گانودرما
    3. پیشنهاد شهرداری برای احداث پارکینگ در خارج از ساختمان
    4. حذف تدریجی زغال به عنوان سوخت