بهترین کشمش برای پخت انواع غذاها

کشمش را می توان مستقیماً از جعبه میل کرد یا می توان آن را در انواع ظروف ریخت از صبحانه گرفته تا دسر و شام خوش طعم، امکانات بی شماری وجود دارد. در اینجا چند ایده در مورد اینکه چگونه کشمش پلویی طلایی بیشتری را در رژیم غذایی خود بگنجانید آورده شده است:

برای دریافت سالم کوکی های کشمشی بلغور جو دوسر کلاسیک، این نسخه بدون آرد را امتحان کنید مشاهده دستور پخت
کشمش تقریباً به هر نوع پخش شیرینی طعم عالی می بخشد.

اگر تمایل دارید چیز جدیدی را امتحان کنید، این کره کشمش دارچینی را امتحان کنید اگر بادام هندی مورد علاقه شما نیست، می توانید آجیل دیگری را جایگزین کنید
برخلاف تصور رایج، گرانولا به راحتی در خانه درست می شود کشمش پلویی آفتابی همیشه یک افزودنی عالی برای دستور پخت استاندارد گرانولای شماست این دستور تهیه گرانولا کشمش دارچینی را می توان وگان یا بدون گلوتن نیز تهیه کرد مشاهده دستور پخت
مافین کدو تنبل، کشمش و بذر کتان سرشار از فیبر سالم هستند.

مشاهده دستور پخت
ممکن است عجیب به نظر برسد که کشمش را به ماکارونی اضافه کنید این غذای پاستا از کارکنان مایو کلینیک شامل اسفناج، لوبیا گاربانزو و کشمش است سرشار از آهن، پروتئین و فیبر است.

رفع یبوست
جلوگیری از کم خونی ساخت و حفظ استخوان های قوی از دندان های خود محافظت کنید خطر ابتلا به سرطان و بیماری قلبی را کاهش دهید.

البته، مانند هر میوه خشک دیگری، خوردن بیش از حد ممکن است به دلیل محتوای قند و کالری بالا، ناسالم باشد در حالی که نباید از گنجاندن کشمش پلویی چمنی در رژیم غذایی خود هراس داشته باشید، مطمئن شوید که آن را در یک زمان انگشت شمار نگه دارید.

ژاکلین کافاسو از زمانی که در رشته زیست شناسی از دانشگاه کرنل فارغ التحصیل شد، به عنوان نویسنده و تحلیلگر پژوهشی در حوزه سلامت و فضای دارویی فعالیت می کرد.

کشمش پلویی خرمایی حاوی قند کافی برای افزایش انرژی است و یک مکمل عالی برای رژیم غذایی سالم برای اکثر افراد است اگر دندان شیرین دارید، کشمش را جایگزین تنقلات ناسالم و شیرین کنید.

او که بومی لانگ آیلند، نیویورک است، پس از کالج به سانفرانسیسکو نقل مکان کرد و سپس برای سفر به دنیا یک وقفه کوتاه کرد در سال 2015، ژاکلین از کالیفرنیای آفتابی به گینزویل فلوریدا، جایی که 7 هکتار و 58 درخت میوه دارد، نقل مکان کرد او عاشق شکلات، پیتزا، پیاده روی، یوگا، فوتبال و کاپوئرای برزیلی است با او در لینکدین ارتباط برقرار کنید.

  • منابع:
    1. Are Raisins Good for You?
  • تبلیغات: 
    1. سبزیهایی خوش عطر پودر شده
    2. پیدا شدن بشکه فلزی در قطب شمال
    3. راز مردی که توانست در 24 ساعت سرمایه اش را سه برابر کند
    4. واکنش کشور های همسایه به افزایش ارسال محصولات صادراتی از ایران