با بهترین تاجر سیب زمینی نیمه آماده در ایران آشنا شوید

به دلیل طعم لذیذی که دارد یکی از محبوب ترین غذاها در جهان سیب زمینی نیمه آماده است و سرشار از مواد مغذی مفیدی مانند ویتامین A، ویتامین های B1، B2 و B6، ویتامین C، بتاکاروتن، مس، منیزیم، پتاسیم، فسفر و کولین است. 

به مقدار مساوی آب سیب زمینی و آب لیمو را با هم مخلوط کنید، به دلخواه می توان کمی عسل اضافه کرد، این مخلوط را به مدت 10 دقیقه روی صورت و گردن قرار دهید تا روغن های اضافی پوست جذب شده و به طور طبیعی روشن شود.

یک سیب زمینی را بجوشانید سپس له کنید و دو قاشق چایخوری شیرخشک و یک قاشق چایخوری روغن بادام شیرین به آن اضافه کنید. 

مخلوط را به مدت 20 دقیقه روی صورت خود بمالید، سپس خوب بشویید تا پوستی نرم و لطیف داشته باشید.

 این ماسک ساده را تکرار کنید تا از شر خشکی پوست خلاص شوید.

1/8 فنجان سیب زمینی تازه خرد شده و 1/4 فنجان خیار پوست کنده و خرد شده را در غذاساز بریزید و 20 ثانیه بپزید سپس 1 تخم مرغ، 1 فنجان ماست و 1 قاشق چایخوری جوش شیرین را اضافه کنید.

سیب زمینی

 همه مواد را به مدت یک دقیقه خوب با هم مخلوط کنید، سپس مخلوط را به مدت 10 دقیقه روی صورت و گردن قرار دهید، سپس با آب ولرم خوب بشویید.

یک سیب زمینی را با دو قاشق غذاخوری آب سیب در غذاساز مخلوط کنید، سپس مخلوط را مستقیماً به مدت 15 دقیقه روی صورت قرار دهید.

کمی آب سیب زمینی را با آب لیمو و کمی خاک رس مخلوط کنید تا خمیر سبکی به دست آید.

 مخلوط را روی صورت خود بمالید تا کاملا خشک شود، سپس با آب ولرم و سپس آب سرد خوب بشویید. 

بلافاصله پس از استفاده از این ماسک از کرم مرطوب کننده روی پوست استفاده کنید.

چند برش سیب زمینی را به مدت 30 دقیقه در یخچال قرار دهید، سپس آنها را روی چشمان خود قرار دهید تا پف کرده از بین برود.

برش های سیب زمینی تازه را به مدت 20 دقیقه روی چشم ها قرار دهید تا سیاهی دور چشم را درمان کند، سپس با آب ولرم خوب بشویید.

این روش موثر در نظر گرفته می شود زیرا مایع داخل سیب زمینی حاوی درصد بالایی نشاسته است که حاوی آنزیمی به نام کاتالاز است که به نوبه خود به کاهش سیاهی زیر چشم کمک می کند.