انواع مختلف شیلنگ با کارایی بالا

انواع مختلفی از شیلنگ آب متری وجود دارد، بدون توجه به اتصالات و اتصالات مختلفی که می توان با آنها استفاده کرد در حالی که برخی از مشتریان ما بسیار آگاه هستند، برخی دیگر ممکن است این انتخاب را گیج کنند و به طور قابل درک از خرید اقلام اشتباه و داشتن سهام زیادی که فروش نمی‌رود یا فرصت‌هایی را برای ارائه محصولاتی که مشتریان واقعاً نیاز دارند، از دست می‌دهند عصبی باشند.

مانند هر صنعت دیگری، شیلنگ اصطلاحات مخصوص به خود را دارد، که می تواند درک تفاوت بین محصولات و تعیین آنچه مورد نیاز است را دشوارتر کند همه محصولات موجود در وب سایت ما دارای اطلاعات خلاصه و یک برگه مشخصات هستند که باید به اطمینان حاصل شود که شلنگ مناسب برای کار است.

این اطلاعات به طیف گسترده‌ای از کاربران شیلنگ آب باغبانی، از جمله سازندگان عمومی، باغبان‌های منظره، برق‌کارها، لوله‌کش‌ها و بازارهای پس از فروش خودرو کمک می‌کند تا دقیقاً آنچه را که باید بخرند، تعیین کنند.

همچنین می‌تواند به فروشندگان کمک کند تا آنچه را که برای برآورده کردن نیازهای مشتریان خود نیاز دارند، شناسایی کنند مواردی مانند استفاده برنامه ریزی شده از شلنگ، یافتن مواد شیلنگ مناسب، استحکام شیلنگ، ضخامت دیواره، درجه بندی فشار و دما، اندازه و ذخیره سازی را پوشش می دهد.

بنابراین، این همه اطلاعات واقعاً به چه معناست؟ ما تمام جزئیات معمولی ارائه شده در زیر را بررسی کرده ایم:

مشخصات – در حالی که تمام شیلنگ گاز نسوز و لوازم جانبی ما مطابق با استانداردهای بالا ساخته شده اند، برخی از برنامه ها دارای استانداردهای مستقل هستند مانند ISO در مواردی که این موضوع مرتبط باشد، اطلاعات محصول ما شامل جزئیات هر استانداردی است که رعایت شده است.

کاربرد رایج ترین کاربردهای این نوع شیلنگ به طور معمول، اطلاعات صنایعی را که معمولاً از شیلنگ استفاده می کنند و آنچه که شیلنگ برای جابجایی استفاده می شود، به عنوان مثال آب، روغن، مواد شیمیایی و غیره نشان می دهد.

لوله – شرح شلنگ و هر گونه قابلیت خاص این معمولاً مشخص می کند که شیلنگ  از چه چیزی ساخته شده است، به عنوان مثال، لاستیک طبیعی، PVC، لاستیک نیتریل (NBR)، استایرن بوتادین (SBR) یا مونومرهای اتیلن پروپیلن دی ان (EPDM).

هر یک از این مواد دارای قدرت های متفاوتی هستند که آنها را برای کاربردهای خاص مناسب تر می کند.
تقویت – بسیاری از شیلنگ های ما نوعی تقویت کننده برای تقویت آنها دارند این می تواند شامل مواد مختلف یا یک ترکیب ترکیبی باشد.

برخی از شیلنگ آب توالت فرنگی ها دارای سیم بافته یا مواد دیگری هستند، برخی با ساختار مارپیچ تقویت شده اند به طور کلی از تقویت کننده برای کمک به شیلنگ در تحمل فشارهای کاری بالاتر استفاده می شود.

روکش سطح بیرونی شلنگ چگونه به نظر می رسد، رنگ و هر ویژگی خاص، به عنوان مثال مقاومت در برابر سطوح ساینده، سطوح صاف یا موجدار، دما یا مواد خاص مانند روغن، حلال ها یا مواد شیمیایی خورنده.

  • منابع:
    1. Everything you ever wanted to know about hoses but were afraid to ask
  • تبلیغات: 
    1. جنبه های ضروری روز ماندن علوم افرادی بسیار پرمشغله
    2. ویتامین های موجود در خرما
    3. رژیم غذایی روزانه با غذاهای مغذی طبیعی تر
    4. قدیمی ترین خانه در گیلان موجب ثروتمند شدن صاحبش شد