انتخاب بهترین کفپوش برای فضای خانه!

کف بزرگترین سطح خانه است و انتخاب بهترین نوع کفپوش برای فضای شما بستگی به بودجه، سبک زندگی و سلیقه شخصی شما دارد هر نوع دارای مزایای منحصر به فرد خود است و تعیین بهترین کفپوش به نیازها و مکان هر اتاق بستگی دارد.

گزینه های محبوب کفپوش شامل چوب، مواد مهندسی شده کفپوش، وینیل، کاشی و فرش است در مورد رایج ترین انواع کفپوش، بهترین ویژگی های مواد و بهترین استفاده از هر کدام و همچنین هزینه های کلی کفپوش بیشتر بدانید.

توجه: نیمه ابتدایی سال 2021 شاهد کمبود بی سابقه نیروی کار به عنوان یک عارضه جانبی همه گیر COVID-19 بوده است در ارتباط با این، تقاضا برای مصالح و مشاغل ساختمانی به شدت افزایش یافته است.

در نتیجه، قیمت مواد ممکن است بالاتر از آنچه در این مقاله گزارش شده باشد، و زمان تحویل ممکن است هم برای نیروی کار و هم برای مواد بیشتر از حد معمول باشد.

کفپوش های چوبی از یک قطعه جامد از چوب آسیاب شده به دست می آیند و در سراسر آن دارای چوب جامد هستند انواع محبوب چوب سخت شامل افرا، بلوط، گردو یا گیلاس است تطبیق پذیری و کیفیت آن، آن را به گزینه ای مطلوب برای بسیاری از خریداران خانه تبدیل کرده است.

با این حال، این یکی از گران‌ترین مواد کفش بچه گانه موجود در بازار است و نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارد، مانند استفاده از یک تمیزکننده مخصوص کف چوب سخت در ماه یک بار و استفاده از یک پوشش تازه هر سه تا پنج سال، تا ظاهری عالی داشته باشد هزینه متوسط برای نصب کفپوش چوبی 5 تا 10 دلار برای هر فوت مربع است.

کفپوش های چوبی مهندسی شده ظاهر چوب واقعی را با قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به چوب جامد ارائه می دهند کف دارای یک لایه نازک از چوب سخت است که روی یک بستر تخته سه لا با کیفیت بالا چسبانده شده است به اندازه کفپوش چوبی جامد بادوام است و با مراقبت مناسب می تواند دوام بیاورد.

کفپوش های چوبی مهندسی شده انتخاب خوبی برای نصب توسط دست سازان می باشد که باعث صرفه جویی در هزینه های نصب می شود هزینه متوسط برای نصب کفپوش های چوبی مهندسی شده 4 تا 9 دلار برای هر فوت مربع است.

گربه پرشین یک گزینه مقرون به صرفه برای صاحب خانه هایی است که جایگزینی برای حیوانات خود ترجیح می دهند، همچنین می خواهند از هزینه های چوب سخت یا کاشی جلوگیری کنند.

طبقات شامل یک پایه چوبی تخته خرده چوب است که روی آن گل رز آبی یا کاشی در زیر یک لایه محافظ پلاستیکی شفاف قرار گرفته است این کفپوش بسیار DIY پسند است و لمینت گزینه های بافت و رنگ زیادی را ارائه می دهد میانگین هزینه نصب کفپوش لمینت 3 تا 7 دلار برای هر فوت مربع است.

  • منابع:
    1. 8 Types Of Flooring To Consider
  • تبلیغات: 
    1. نحوه ساخت انواع مبلمان
    2. تاثیر روتختی بر بدن انسان
    3. تولید انواع مدل از پشم شیشه
    4. دانشجویان چینی موفق به اختراع چمدان هوشمند شدند!