استفاده از فرش 9 متری 500 شانه نگین مشهد به عنوان برانکارد!!!

وقتی به ابریشم فکر می کنیم، چیزی جز یک روسری یا لباس بسیار ظریف، ساخته شده از این ماده که پوست ما را ناز می کند و به ما این احساس را می دهد که صاحب یک کالای گرانبها هستیم، به ذهنمان نمی رسد.

اما اگر به شما بگوییم که همه این احساسات را می توان در اطراف یک فرش ابریشمی که ظرافت یک لباس ساخته شده از این ماده ظریف را با خود به همراه دارد، عقب نشینی کرد، چه؟

ابریشم همیشه یک ماده ظریف و نرم بوده است، در کنار فرش ابریشمی مجلل، می توانید اتاق را با عناصر طراحی دیگر از این متریال مانند ملحفه یا پرده تکمیل کنید.

فرش 9 متری 500 شانه نگین مشهد مخصوص اتاق نشیمن یا ناهارخوری بخشی از مجموعه Taroundant است.

لمس آن دلپذیر است و دارای سایه های خاص بژ و آبی تیره به همراه نقوش هندسی کلاسیک به سبک یونانی است.

خوب، فرش ابریشم واقعاً می تواند همه این کارها را انجام دهد، هم اگر فرش 100 درصد از این ماده ارزشمند ساخته شده باشد و هم اگر ابریشم با سایر الیاف طبیعی یا مصنوعی ترکیب شود.

فرش

ابریشم خود یک الیاف طبیعی است که از نخی به دست می آید که پروانه ابریشم، به ویژه پروانه ای که با نام علمی Bombyx mori نامیده می شود، زمانی که در مرحله اولیه لاروی خود است تولید می کند.

حتی اگر لارو مولد باشد، برای به دست آوردن ابریشم کافی به مقدار قابل توجهی لارو نیاز است و زمان زیادی طول می کشد تا ابریشم جمع آوری، پردازش و به الیاف نساجی نهایی تبدیل شود که به صورت وسایل تزئینی به خانه های ما می رسد.

ابریشم ظرافت و درخشندگی خاصی دارد و همین که پس از یک پروسه پر زحمت به دست می آید باعث می شود قیمت بالایی نیز داشته باشد.

تصادفی نیست، فرش ابریشم اغلب در ترکیب با پشم، یکی دیگر از مواد اولیه با منشاء طبیعی، اما هزینه کمتر از این ساخته می شود.

چنین ترکیبی باعث می شود قیمت نهایی یک محصول ابریشم کمتر شود و حتی برای کسانی که علاقه مند به خرید یک محصول درجه یک هستند مقرون به صرفه شود.

همچنین، اتصال ابریشم با پارچه دیگری مانند پشم، به افزایش دوام آن کمک می کند، با توجه به اینکه در صورت استفاده انحصاری، ابریشم می تواند به ترافیک شدیدتر حساس باشد.

مانند هر محصول ابریشمی، توجه بیشتر به تمیز کردن فرش به منظور افزایش کیفیت و طول عمر آن توصیه می شود.

مخصوصاً توصیه می شود که فرش را طبق دستورالعمل روی لیبل یا در تمیزکننده های حرفه ای تمیز کنید تا ظاهر و مقاومت آن تا حد امکان حفظ شود.